Lista:

Den bästa känslan är att vara glad och det är jag med mina vänner och min familj

 

Den värsta känslan är ensamhet

 

Jag är bäst på att veta vad jag vill, när jag inte vet vad jag vill så är jag vilse

 

Jag är sämst på att inte tänka på det jag inte vill tänka på

 

Jag lyssnar på det mesta, nuförtiden mycket akustiskt och lugnt

 

 

Jag tycker om kramar, choklad, te, fina bilder, människor

 

Jag tycker inte om fötter

 

Kärlek är underbart, läskigt, mäktigt, så himla fint

 

 

Just nu vill jag upptäcka världen med mina vänner

 

Sist jag grät var den där jobbiga söndagen

 

När jag behöver tänka snörar jag på mig springskorna och springer någonvart utan att tänka på vart och tar en aldeless för lång joggingrunda

 

Jag saknar min bästavän och glädjespridare - min hund

 

I somras var jag på resande fot mest hela tiden. I sällskap av G såklart och min sommar var sååå bra

 

Min favoritmat är all mat förutom fiskbullar och blodpudding. Sushi är högt upp på favoritmatlistan

Postat av: Evelina

Sally, det är dags att åka till eskisltuna och äta sushi nu någon gång inom den närmsta framtiden!

2012-11-22, 22:58:20 -
Postat av: GerdGustafsson

Du underbara barnbarn, vad du känner och tänker. Du är underbar Mormor

2012-11-25, 16:58:08 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: